STÁŽ NA ODD. ŘÍZENÍ KVALITY – ŘEŠENÍ ZÁKAZNICKÝCH REKLAMACÍ

Dovolujeme si Vás informovat, že od 27.7.2019 do 11.8.2019 probíhá v naší společnosti celozávodní dovolená. V případě projevení zájmu o zaměstnání Vás prosíme o trpělivost, budeme Vás kontaktovat po našem návratu. Děkujeme za pochopení. Náborový tým TPCA

STÁŽ NA ODD. ŘÍZENÍ KVALITY – ŘEŠENÍ ZÁKAZNICKÝCH REKLAMACÍ

Stáž je určená studentům Vysokých škol s technickým zaměřením

CO BUDEŠ DĚLAT?

Budeš spolupracovat v málem kolektivu, který zajišťuje řešení reklamací od finálních zákazníků
Náplní tvé práce bude :
- komunikovat s mateřskými společnostmi TOYOTA /PSA
- komunikovat s Automotive dodavateli napříč celou Evropou
- řídit sklad reklamovaných dílů
- řídit příjem a distribuci reklamovaných dílů
- analyzovat reklamované díly
- předávat informace o problémech dodavatelům
- vyžadovat identifikaci kořenové příčiny problému a následných akcí vedoucích k jejímu odstranění

BEZ ČEHO SE NEOBEJDEŠ ?

- student VŠ (strojní / elektrotechnika)
- aktivní komunikace v anglickém jazyce
- znalost výkresové dokumentace
- znalost Microsoft Office

CO TI NABÍDNEME?

- budeš se podílet na vylepšení kvality vozidel vyráběných v TPCA
- naučíš se aplikovat v praxi filozofii řešení problému dle principů TOYOTY
- možnost absolvovat Toyota Business Practices trénink
- možnost poznat prostředí velké nadnárodní výrobní společnosti a know-how
mateřských společností (např. Toyota Production System)
- po úspěšném absolvování stáže možnost nástupu na HPP
- možnost skloubení stáže se získáním podkladů pro bakalářskou/diplomovou práce, dále konzultace při zpracování